måndag 12 mars 2012

Brmmmmmmm.......


"Brrrrrmmmmm brrrrmmmmmm" ja så låter pappas bil enligt vår lilla Isa. Och när jag äntligen fick sytt mössor till dessa super tuffa tvilling killar så var det ju själv klart att de skulle få bilar på mössan. En helt ny applikation som jag gett mig in på för första gången. Är ju väldigt dålig på att rita så dessa är tagna från ett gammalt barnpussel efter Tindra.
Tusen tack Malin och Daniel för bilden. Det är så kul att få dessa live-bilder. Vi måste få ta en kaffekopp snart..

Efter ett par dagars uppehåll med tillklippning så ska nog maskinen få jobba lite ikväll. Har ett par födelseklappar till ett par kusiner att fixa klart och sedan blir det några mössor. Ovanligt va???? Fast jag älskar ju dessa mössor.... Oxå har min svägerska frågat om pannband så det må vi göra ett försök på.
Trevlig kväll gott folk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar