söndag 22 juli 2012

Fått hjälp.....


av vem då???? Jo, T så klart. För ett par veckor sedan la vi beslag på verktygen här hemma. Och med lite hjälp så fixade vi ihop detta stativ. Haft tanken länge att jag ville ha något som jag kunde hänga alla ut klippta projekt istället för att det ligger i en hög på skrivborden. Det är ju så lätt att delar försvinner och framför allt att någon av husets två katter lägger beslag på högen som sovmadrass...Och idag när vädret tillät så hjälpte T att måla det åt mig. Svart så det passar in på kontoret. Sååååå bra blev det!! Nu har jag börjat hängt det som är ut klippt. Nu har jag bara en sak kvar att göra innan rummet även kan räknas som gästrum. Högen som ligger på sängen. Hmmm får bli en annan dag. Måste fixa en hylla på väggen först. Fast nu ska jag sy resten av kvällen. Är ju snart OS!

//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar