söndag 26 augusti 2012

Breven kom fram!

Endelig kom det pakke i posten! Ikke særlig kult med sau da♥ Tusen takk tante Linda:-) 
Förra vecka la jag på 2 mössor i var sitt kuvert. Måste ju vara rättvist! Till 2 grabbar jag vet diggar får och kunde då inte låta bli att överraska dem med varsin mössa. Nu så här efteråt så undrar jag vem som igentligen är gladast. De som fått överraskningsbrev i posten eller jag som fått denna hälsning tillbaka. Tror det är jag faktiskt!!! Tack och slit ut dem. Det kan ju komma fler framöver. Man vet ju inte vad tante hittar på..


Fler mössor har det blivit de sista dagarna. Denna har hamnat i Alsike. En av T´s kompisar har gav bort den i present och jag dealade till mig en burk av Världens godaste rabarber chutney. En BRA deal!
Den rosa mössan är tillslut ännu en mössa som ska hålla en förskolefröken varm om öronen i höst. Hon beställde mycke färg och det fick hon. Jag diggar ju dessa färger ihop får nog bli något liknade till mig när jag för en gång skull ska sy min första egna mössa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar