fredag 12 oktober 2012

Klipp, klipp, klipp......Tjoooooo!!!



Ja nu har det klippts mönster och tyg i 3 kvällar. Sambon frågade faktiskt ikväll. "Hur mycke ska du klippa igentligen???" Men det är ju så skönt att ha mycke färdigklippt. Så nu hänger det en hel del på att sy stället bredvid sybordet. Bara att hugga i. Allt från Mössor, vantar till ego-sömnad till mig. Inte illa?. Nu ska vi se om jag blir kompis med nya maskinen oxå. :)

Och när man dessutom får såna här bilder som jag fått av dessa super söta tjejer i klädda "Jinna" mössor. Snacka om att bli motiverad att ta tag i det till klippta redan nu. Hmmmmmm.....Fast lite sömn först kanske??? Eller kanske bara sy dit ett par fjärilar??? Svårt val det där....



Tack Rosalie för bilderna!

4 kommentarer:

  1. Mössorna är verkligen underbara! :-)

    Och jag tror att jag ska börja med att klippa klippa klippa jag oxå. Kan tänka mig att det är skönt att bara sätta sig och sy!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är toppen..prova. Ikväll har jag liksom suttit och myst hela kvällen.
      Fin overall du syr....
      :)

      Radera
  2. Oj, du har mycket att sy sen då, symaraton?
    fina mössor!

    SvaraRadera
  3. Tack, ja det är skönt att bara sitta och sy..
    Det blir mer av dessa och mer pengar till EB-föreningen. Så kul och så tacksam till de som vill köpa dessa av mig.
    :)

    SvaraRadera