måndag 31 december 2012

Gott Slut & Gott Nytt!!!






........ bara 30 min till nytt år. Så spännande!!! Massa nya utmaningar och roliga händelser. Här kommer det lite nya bilder på de julklappar som jag har sytt till några av barnens kusiner. De börjar bli väldigt måååånga och när jag står mitt i det ett par veckor före jul och tänker att detta är sista året. Men när det är klart så är det ju sååååå roligt att ge bort. Och nästa års julklappar är redan under planering. Hmmmm så vi kör väll ett år till då!!
Just nu kör jag med ett litet sy-uppehåll, men om ett par veckor kör vi igång igen. Jag och mina kompisar. FÖRST SKA SY-RUMMET STÄDAS!!!

Gott nytt vi ses 2013!!!
/ L

6 kommentarer:

  1. Fina julklappar dom fick! necessärerna var väldigt fina! och vilken framförhållning du har! ett par månader kvar innan jag börjar tänka på julklappar igen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tusen tack för kommentaren. Börja i tid ja. Barnen fick ju helt plötsligt 13 kusiner. Ha ha ha, men det är ju roligt då.
      God fortsättning!

      Radera
  2. God fortsättning! Och vilka fina set, riktig lyx att kunna matcha så snygga grejer :-)

    SvaraRadera