tisdag 16 april 2013

Ett uppåt piggande kuvert i regn, rusk och feber dag.






Åh vad glad jag blev idag när vi hämtade posten. Ja, inte bara jag kan jag lova. Tindra har redan paxat en. För i brevlådan låg det är fint litet kuvert.  Dagen har ju gått i regn rusk....ja riktigt aprilväder! Men snön är ju iallafall snart borta. Tjoooooo!!!!  Oxå kommer detta fina kuvert helt perfekt!!!
Innehållet då??? jo vet ni vad det finns en toppen tjej som virkar små fjärilar och gör bokmärken av dem. Så fina!!! Och vet ni vad??? Hon gör dessa till förmån till EB-föreningen.  Hon säljer dessa för 50:-/st och av de skänker hon sedan 45:-/st. Vet inte vad jag ska säga.....kan lova att det sporrar mig att sy ännu mer. Nästa år är det ju nytt Eb-läger. Då de familjer som blivit drabbade av denna hemska sjukdom träffas och gör massa roliga saker och delar med sig erfarenheter om salver och omläggningsmaterialer osv. Och då kommer ju dessa pengar väll till användning. 
 Så gott folk gå nu in på http://leas-leas.blogspot.se/och titta på dessa fjärilar och de andra fina sakerna som hon gör.


Tack tack snälla Leas för de fina fjärilarna som kom idag.
Jag kan lova att det kommer beställning på fler. Har ju redan blivit av med en.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar