tisdag 23 april 2013

Fjärilar, flygplan och kaniner!!!!


Ja så kan det gå när kreativiteten är som högst. Först naturligtvis lite fjärilsmössor. Fast den vita är faktiskt väldigt speciell. För många mössor har det blivit de sista åren, men jag har aldrig sytt en till mig själv! Konstigt??? Ja, men jag har liksom aldrig kunnat bestämt mig. Och när Tindra påpekade härom dagen. "-Du mamma varför måste du alltid låna någon av mina mössor" Ja då passade jag på när jag ändå klippte till. Och naturligtvis ska jag bära mössa med fjäril. Färgen var kanske så smart....men vi har ju tvättmaskin!

Sedan har det blivit två nya varianter. Ha ha alltid lika roligt. Den med flygplan har jag haft länge som idé och när jag fick höra att pojken som ska få den behövde ny mössa. Ja då fick det bli en. Den cerise rosa ska min minsting ha. Samma där hon har snart vuxit ut sina och snor nu stackars Tindra´s mössor. Och hon ska väll få någonting i fred eller hur?? Och cerise ja då matcher det ju hennes lurv-tröja hon fick när hon fyllde.
Så välkommen våren!
//L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar