måndag 22 april 2013

Oxå några till...



Vilken vecka...blev ju inte riktigt som planerat, men det är ju så det kan bli. Speciellt med farbror feber som inte riktigt ville lämna min dotter ifred. Men nu så...hoppas vi att det dröjer länge innan han bestämmer sig komma på återbesök.
På kvällarna har det iallafall gått i mössans tecken. Kan inte förstå att det kan vara så roligt. Fast så är det. De sista kuverten med beställningar gick iväg igår. Fast jag har fler kvar att göra. Så kul. Har bland annat bokstavsmössor att sy oxå.
Och till sist så bara måste jag visa och dela med mig av bilden jag fick på mailen härom dagen. Tusen  tusen tack det är så roligt att få dessa bilder.  Kan ju lova att man blir lite nyfiken var alla mössor tar vägen. Och när man får se en sån här tuff tjej bära fjärilsmössa ja då..... kan jag lova att man blir glad och peppad att sy fler. 


Tack Ulrika för bilden och tack Julia för att jag fick lägga ut den!!

Nu laddar vi för ny vecka och farbror feber kan hålla sig borta från oss. Nu vill vi ha en vecka med riktigt vårväder, massa trädgårds fix, tvättning av tyger, sy färdigt en födelsedags present oxå ska jag lära mig skillnaden mellan fysik-, psykisk-. och socialhälsa....Med andra ord en superspännande vecka!!!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar