onsdag 1 maj 2013

Hur svårt ska det vara!!! 3:e gången gillt, Åsa!!!


Jo för att sy en röd mössa med ett svart L är ett omöjligt uppdrag!!  Som ni redan kanske läst i ett av mina inlägg. Så gjorde jag en mössa till en som blivit av med sin på skolan. Försök nr ett på ny blev en svart med ett rött R. Vad jag nu fått R i från kan jag inte begripa. När jag sedan fick höra att den blev fel så fick jag för mig att det var färgerna som hade förväxlat. Så försök nr 2 blev röd mössa med ett svart R. Ha ha ha nu var det ju bara det att det inte skulle vara R på mössan utan ett L. Och nu blev den iallafall klar....
Oxå har jag fått en bild på denna lilla underbara tjej. Så söt!! Denna lilla tjejs mamma och jag har gjort mycket roligt ihop. Både genom gymnastiken, skolan och på fritiden. Och nu har hon fått denna söta lilla tjej. Och naturligtvis så måste hon ju ha en "jinna" mössa. Så ett litet överrasknings kuvert blev skickat för ett tag sedan- Med mössa och naturligtvis matchande tossor. Perfekt för vårens långa promenader. 
 
Tack Sara för bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar