lördag 9 november 2013

Nämen titta här....det var på tiden!



det var på tiden. Detta sy projekt har gått fel sedan jag började förra hösten. Ja du läste rätt. Förra hösten! Helt sjukt. Trots Karins fina förklaringar. Så har det liksom inte gått så bra, men nu....
Först började jag, sedan blev det en massa mössbeställningar sedan var det ju jul och julklappar. När Sedan våren kom och jag skulle ta tag i det. Ja då fattades det delar. Fick köpa mer tyg. Sedan blev det ju branden. Maskiner på sanering, När jag väl kunde sy igen. Hade jag ju sytt fel sprätta. Sedan åkte maskinerna på sanering ingen då de inte blev sanerade första vändan. När de återkom så har jag sytt, sprättat och sytt sprättat. Ha ha ja ni förstår......men nu är det färdig. Tjoooooo....
Och tro det eller ej, men jag är sugen på att sy en till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar