söndag 22 juni 2014

Äntligen har jag samlat mod......


att klippa i detta tyget. Tänk så länge det bara har legat på hyllan och som jag inte kunde besluta mig för vad det skulle bli. Galet!!! Till slut blev det ett linne till Tindra min stora tjej för det ville hon ha. Så så fick det bli. Detta är ett tyg som Strömming har sålt. Tyvärr så finns det inte längre i denna färg kombinationen, men det finns i blått/rött. Det har Isa fått t-shirt och tights i. Nu finns en bit kvar på hyllan frågan är ju vad det ska bli av det.....


Och när jag ändå klippte så klippte jag ut dessa shorts även de till Tindra. Trodde faktiskt inte hon ville ha det här tyget, men när jag höll på med mitt linne i det samma så sa hon det. Så fram med alla stuvar och vips så räckte det exakt till ett par shorts till henne. Nu ska vi bara hitta ett enfärgat tyg att sy en matchande topp till dem oxå ska det göras ett snöre i midjan.
Nej nu väntar klipp bord och sax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar