lördag 5 juli 2014

Älskar dessa live bilder...

Linne klänning sydd i Blomsteräng från Strömming

Jag försöker fota allt jag syr och lägga in det i min blogg för att sedan kunna gå tillbaks och se allt jag sytt. Det är så otroligt roligt. Visste det har säkert slunkit igen ett och annat plagg och en massa mössor som inte kommit under fotolinsen, men men så får det väl bara vara.
Tidigare i somras sydde jag en klänning i Strömmings Blomsteräng. Blivit många plagg i det tyget. Trots att jag inte gillade det från början, men nu...... Denna klänning fick min kusins ljuvliga lilla dotter och kan jag säga mer än att den passade perfekt ??? Min moster tog med den ner härom dagen eftersom de tyvärr bor en bit ifrån oss så vi inte kan träffas så ofta. Och igår kom det live bild. I LIKE!!!  Tack snälla ni....
Detta gjorde att jag idag även måste ta en live bild på min minsta dotter själv när hon hade sin Iris visa klänning på sig. Har bloggat om den förr, men det blir något helt annat att se det live. Eller hur???

Klänning med 3/4 ärm sydd i Iris visa från Strömming

Förutom att värmen äntligen har kommit och min mage bara växer och växer så händer det massor på hemma fronten. Vårt blivande växthus har snart en grund. Grund klacken är gjuten till växthuset och till stödmuren. Dessutom är snart första varvet med leca-block murat i denna värme. Dessutom blir det som en gryta där nere. Fast bra blir det!


Nu tar vi kväll och barnen sover. Jag ska försöka att laga klädseln till bebisbilstolen och se lite fotboll....
/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar